torsdag 10. januar 2019

One sheet wonder

Hei, jeg er  super glad! jeg er blitt med i Scrappiness sin design team, og det har jeg ventet lenge for å kunne fortelle dere!  Har savna å være med i en design team og både inspirere og bli inspirert av alt det fint dere lager.
I dag har jeg mitt første innlegg og det er en tutoriad jeg vil dele med dere. For ikke lenge siden var jeg på treff og en av oppgavene var "One sheet Wonder".
Det som egentlig betyr, er at du deler et 12x12 (30,5x30,5) ark i denne tilfelle i 12 deler og du lager 12 kort med disse.  Etter å ha google litt har jeg forandret litt på et som jeg fant. Håper dere liker ideen og gir dere den en sjanse. Lover dere at det blir gøy.
Og tenk...ingen reste ark! himmelsk! iallfall for meg, syns det er veldig vanskelig å bruke opp de små rester etterpå, så denne her passet meg, også når jeg har "favoritt" ark som jeg har spart i 10 år og som vil bruke de men vet ikke alltid hvordan siden de er så fine, med denne tutorial kan jeg bruke hele arket med god samvittighet.
Det første du må gjøre er å velge et mønster ark du liker. Jeg har valgt et ark med motiv på begge sider.
Sånn deler du arket ditt.





 
 
 
 
 
Det ble kort til mange forskjellige anledninger, og alle med det samme arket! Er det noe du lurer på, ikke nøl med å spørre, både her i bloggen min eller i Scrappiness sin blogg, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.
Håper du syns det var et kjekt tutorial, og gleder meg til å se hva dere lager. Til neste gang.

Graciela

 



Stempler: kort og godt M344kort og godt M349, kort og godt M394kort og godt M395kort og godt M396

Pynt:  PD halvperler hvit CC-rhinstein sølvPD-roser Orange Bånd

Kartong: Mønster ark fra graphic 45Bazzil svart Bazzil hvitkort og konvolutter kort og konvolutter 

Dies: PD gratulerer lang MFT smart phone

Øvrig: Scor -pal tape  , Nuvo medium glue penRanger - glossy accentPapirdesign- limputer Mermaid markers shipwrecked stempel pute archival ink - jet black acrylic stamp block , Tim Holtz -stamp platformVannpensel 

Husk at det er også en utfordring gående akkurat nå, du finner den HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela