søndag 27. januar 2019

Hei og velkommen!

Hei og velkommen til bloggen min Gracielaslife design, den er "nytt"

Denne har eksistert i noen år, men den hadde ikke noe innhold, 
men siden den gamle bloggen min er nå slettet, er det denne som gjelder. 

Jeg har i sted for flytte alle gamle innleggene hit, samlet diverse etter tema i egne innlegg.

Vil ikke si at bloggen er 100% sånn som jeg vil at den skal være, men ting tar tid....spesielt når jeg ikke klarer å bestemme meg. Så beklager hvis ikke alt er på stell enda. 

Håper dere har lyst til å følge meg her også nå, og følg meg gjerne på Instagram og blir veldig glad hvis dere også liker Facebook siden min. 

Som vanlig vil jeg dele her litt av hobbyene mine, 
også mine innlegg som DT hos Scrappiness. 


Fra stua ønsker jeg dere en fin kveld og takk for besøket.


Graciela




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela