torsdag 10. januar 2019

Farsdag

Hei! her kommer mitt andre innlegg for Scrappiness, og siden det ikke er lenge til farsdag så måtte lage et kort til anledningen. Mens jeg så blant farsdag kort jeg har laget de andre årene, merket jeg at jeg alltid lager dem i brun, svart eller blått. Så fikk lyst til å utfordra meg selv og laga et grønt kort!


Har brukt et ark fra Graphic 45, og stempler fra Kort og godt. Har stemplet på hvit bazzil med struktur så her er det viktig å bruke stempel Platform for å få den svarte fargen intens, spesielt på hatten.



Innsiden av kortet matcher utsiden.



Jeg er veldig glad i glossy accent, så måtte ha litt på brillene.
Føles at det var prikken over i`en på et enkelt maskulin kort.



Kanskje litt dumt da, men mer jeg ser på kortet mer liker jeg den hihi Den følelsen når en er skikkelig fornøyd.  Takk for titten og spør gjerne hvis det er noe du lurer på.
Graciela



Materialer jeg har brukt finner du her :

Papir : graphic 45 mønster ark  hvit bazzil  svart bazzil  grønn bazzil
Stempler : kort og godt M-374  M-394
Øvrig : glossy accent  archival ink stempel pute  Stamp platform 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela