mandag 14. januar 2019

Konfirmasjonsminner boks - gutt og jente

Hei, kommer til å samle noen av konfirmaksjonsminner boks jeg har laget i løpet av årene her, kjekt å se på bilder og hvordan jeg har forandret stilen gjennom årene. Er det noe du lurer på, spør så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Har du lyst å bestille? send meg en melding så kan vi avtale. Jeg har skrev ned temaene boksene her, selve bokser finner du når du blar nedover.

1- basket
2- rosa sommerfugler
3- svømming - jente
4- fotball - liverpool
5- håndball jente
6- fotball Brann
7- fotball Liverpool
8- musikk trommer
9-  rosa og gull - jente


1- basket konfirmasjonsboks
Han spiller basket, så hva er bedre enn enn denne 👍 ble veldig fornøyd med resultatet 😉
  
  
 

2- Rosa sommerfugler 

Denne voksen lagde jeg til den flotte niesen våres da hun ble konfirmert.
  
  
  
  


3- svømming - jente 

Denne boksen lagde jeg til eldste stedattera mi, hun liker svømming.

  

4- fotball - liverpool 


     

5- håndball jente 

  
  

6- Fotball  Brann


 



7- fotball Liverpool

    

8 - Musikk - trommer


   


9-  Rosa og gull - jente


   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela