mandag 14. januar 2019

Copic fargelegging (ny begynner)

Hei her er en liten blanding av fargelegging mi med copics, har meldt meg på kurs hos Kit and Klowder, men har avsluttet medlemskapet nå, fant ut at jeg ikke klarte å fargelegge så mye og plutselig satt jeg ut med mange ting som jeg ikke hadde gjort ferdig. Denne var månedens kurs, så tror for meg er best å ha en sånn engangskurs, sånn at det ikke bli så overveldet.
Her har jeg laget et kort som ble fargelagt med copics for det januar time fra KIT and Klowder.
Bare brukt blå farger. Litt skummelt siden jeg ikke er så god å fargelegge men ble fornøyd med resultatet.

   
Har brukt digi stamps fra KIT and klowder, kort og godt papir, stempler og dies. Også banner dies fra Elisabeth craft design.
Bånd har jeg fargelagt med copics for å matche fargene på motivet.

Neste kortet er med motiv fra Art impressions, og jeg bare digger den! Har prøvd meg med fargelegging av forskjellige hud farger, ikke helt perfekt, men ble fornøyd.

    
 

ble veldig fornøyd med fargelegging av mobil telefon.

Noen motiver som ble fargelagt for lenge siden
 

Enda et mlonokromatiks motiv

   

Her er noen motiver jeg har fargelagt under  #thedailymarker30day arrangert av Kathy racoosin  eller kathyrac som hun heter i sosiale medier. Meningen med utfordringen er at en skal fargelegge litt hver dag, ingen press hvis en ikke kan hver dag så klart, og det syns jeg passet meg veldig bra.

  


Her er et kort jeg lagde med fargelegging i lilla toner, ble veldig fornøyd med den.

         




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela